Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Sinisalo - 5 juli 2013 21:30

Jag har låtit Noel somna om brevid mig i sängen på mornarna nu. Han vaknar ju typ 5- 5.15 Lite tidigt enligt mig. Men han somnar faktiskt om. Och när vi vaknar några timmar senare vaknar både han och jag såhär glada  

Sömn verkar behövas för oss båda just nu. Vi blir som helt nya människor, både jag och Noel. Han verkar dock ha svårt att somna på kvällarna fortfarande. Mkt gnäll, ställa sig upp i sängen, kasta nappar, ledsen, och när man går in blir det tokrejs och överglad unge....Det är bara hålla huvudet kallt. För jag tror han är inne i en period där han vill ha mkt närhet bla.


Iaf! Vi bestämde oss för att hälsa på mamma.


Där va det som vanligt mkt bus. Noel och mamma busar vid matbordet (och ja...jag glömde hans haklapp och fick låna en vackert fin rosa sådan hihi)



Efter mat är det bus med allt som finns. Han älskar att öppna och stänga dörrar, skåp och annat (på leksakerna alltså) och den här är en av favoriterna.

   


Väldigt koncentrerad

 


Min lille prins  

 


Väl hemma blev det nakenfis! Han älskar att krya  runt med något över huvudet så han inte ser något....

Han har fått ett område neråt, där han är lite röd (typ lika stort som en ärta). Men när han får lufta utan blöja, och/eller blöjan byts väldigt ofta verkar detta bli bättre. Alla möjliga salvor har använts, men vi fortsätter att köra på luftning och blöjbyte oftare. 



Ovido - Quiz & Flashcards