Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Sinisalo - 9 juli 2013 20:15

Noel skulle upp tiiiiidigt denna natt. Men han fick somna om mellan oss, och det gick bra (tillslut). Sen sov han så gott att han vaknade inte förrän kl 8,30! Jag vaknade av denna syn...  

mysigt!

 

 

Fick för mig att steka pannkakor mitt i värmen på fm...."de är ju bra att ha med och äta på stranden" tänkte jag. Och vissst va de bra att ha med, men det va ju varmt att tillaga´t....

Och förresten! Varför går alltid 1a pannkakan sönder? Iaf mina!

 


Sen va det bad på Klövsta


Och Noel va något skeptisk igen till sjön...lite för kallt än

    


Det är bara hålla i sig haha

 


Noel sitter gärna med "de stora grabbarna" och leker

 


Han smakar gärna deras mat och frukt också haha William är vänlig och delar med sig

 


Väl hemma igen blev det nakenfis. Han älskar dammsugaren och så fort man tar fram den är det en klätterapa som sätter igång....


Anledningen till att jag va tvungen att ta fram dammsugaren va för att han fick tag på min tallrik på köksbordet. Den åkte i golvet och gick i tusen bitar.....Han har lååååånga armar och fingrar nu denna herrn! 




Ovido - Quiz & Flashcards