Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Sinisalo - 8 juli 2013 20:30

Hasse överraskade mig med en spabehandling på Södertuna  Slott hans första semesterdag. Det va såååååå ljuvligt härligt!

Och vad paff jag blev. Men väldigt glad   


Undertiden jag lata mig och fick behandlingar, lekte Noel och Hasse. Noel tyckte om gruset på södertuna haha

 


Han går ju några steg också. Men bara ibland!

 


Sen blev det bus hemma

 


Vi tog även en vilodag från stranden. Och lekte istället (vilade huden från stranden haha)

Att gunga är skoj

 

Wee vad det går

 


Pappa fick åka rutchkana, för jag får ju inte ens plats däri haha

 


Den här mojängen älskar han, den snurrar runt runt



 På kvällen va vi på loppis. Jag såg en dockvagn i trä, som jag ångrar djupt att jag inte köpte. Åhhh vad jag vill att Noel ska ha den. Han älskar ju gå med dockvagnar. Detta va en sulky i trä. Jag ångrar mig djupt att jag inte köpte den! Hoppas den finns där på måndag (om vi hinner dit!)


Ovido - Quiz & Flashcards