Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Sinisalo - 20 juli 2013 20:00

På lördagen va vi bjudna på kalas hos Tindra, syrrans tjej. Noel och jag åkte själva då Hasse dragit på sig en förkylning som inte lät så trevlig.

Noel va lite snorig, men ok i övrigt. Så han och jag åkte iaf.


Väl där va det sandlådan som lockade mest, så där satt han och lekte.

 


Sen stod han gärna vid kaninburen och titta på alla söta kaniner. Kusin Tuva ville kramas lite


Syrran hade ordnat jättefin fiskedamm. Noel förstod inte grejen riktigt, men sakerna gillade han!

   


Smoothie, en bil och en boll, det va ju jättefina grejor.

 


Sen va lillfisen riktigt riktigt trött. Men han lekte på lite med traktorn

 


Sen gjorde jag ett försök till en arrangerad bild på alla barnen. Men va det inte Noel som reste sig upp så va det Zack haha

 


Men men, några kom med på bild iaf. 

 



Härligt gäng va?  


Medan jag plocka undan lite av Noel saker satt han i syrrans knä och lekte med en tom tablettask. Väldigt roligt att pyssla med!

 


Sen va han trött må jag lova!


Vilken härlig dag och kalas. Ungarna va ute och lekte, och det va perfekt väder. Tindra verkade glad över presenterna och det va ju en viktig del i det hela.



Ovido - Quiz & Flashcards