Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Sinisalo - 7 juli 2013 19:45

Ja jösses vad varmt det va! Vi kunde inte gör annat än bada. Och var är bättre än Klövsta att bada på? Det tom blåste och "svalkade" när vi va där. Mmmmmmm härligt!



Hasse och Noel doppade fötterna.

 


Och plaskade lite

 


Jodå lillen va med och badade också  


Joooo...jag doppa fötter och benen jag också. Men 20-21° är lite för kallt för mig. Och då är det vid vattenytan haha burrrr

   


Sen va det glasstime - mums!

 


Noel åt Havregurt och fruktpure mums tycker han

 


Och vatten är viktigt


Medan vissa roade sig med att åka ring

   


Och vattenskidor

 


Fortsatte vi andra att bada. Men Noel badade hellre i plastbacken än i sjön. Det va för kallt för honom i sjön helt enkelt!

 


I plastbacken trivdes han dock

 


Och vi andra plaskade lite också. Jozi va rätt glad i vattnet faktiskt. Lite övertalning, men sen plaskade han också.

 


Efter en sovpaus så va Noel full av energi igen! 

 


Vi kikade även på gänget som åkte ring och vattenskidor. Ja, jag va väldigt avis! Men jag vågar inte med min onda rygg....Så vi nöjde oss med att titta haha

 


Sen va det mer fika. Och blöjbyten mitt i allt 


Vi åkte hem efter Noel fått middag. Så det inte skulle bli fel vid läggningsdags. Han har haft så svårt att somna nu, så jag tänkte att det är än viktigare med att följa rutinerna.

Men det tog endå 1h för honom att somna.....Jag hoppade in i duschen och Hasse och Noel kämpade med att somna vs hålla sig vaken (och det va btw Noel som ville hålla sig vaken haha)

Men han ville ha lite mammamys, sen somnade han gott. Lillskrutt   


En härlig dag  




Ovido - Quiz & Flashcards