Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Sinisalo - 11 juli 2013 19:43

Noel har sovit dåligt, och jag sov sämre...vette 17 varför jag inte kan sova nu?
Iaf så dagen har gått i gäsptecken, och lite suck och pustläten. Upptäckte även på Noel att han fått en vagel! Stackarn! Måste ju göra ont!!! Den verkade ha spruckit på dagen för det kom lite gegg från den.
Annars har han varit sitt vanliga glada jag. Sovit på fm och efter lunch som han brukar. Ätit mat (pannkaka, korv, pasta och endel grönsaker) han äääälskar äta persika. Dels tror jag det är för han kan bita av bitar själv

Mums mums!

Vi har mest myst idag. Ibland ha ja slängt upp benen i soffan, då ha Noel hakat på och vill hänga och klänga

Annars har vi typ varit på affären och mötte Sandra och Vilgot där. Kändes som om det va 7år sedan man sågs. Jättekul att ses igen. Alldeles för mkt att prata om på så kort tid haha!

Vi har gungat, åkt kana och upptäckt trädgården. Vassen va väldigt intressanta, likaså Pelargonblommorna.....


Även busat inomhus. Han klättrar ju överallt nu. Ibland hittar man honom så här...

Galna unge!

Imorrn hoppas vi på fint väder då ska vi poolhänga med Vilgot och Sandra.

Hoppas på en lugnare natt. Lillskrutt har inte sovit hela nätter på länge nu. Vaknar är ledsen och somnar om, sen vaknar han några timmar senare och det är samma visa igen.

Ikväll somnade han när Hasse satt bredvid spjälsängen och bara va där. Ibland en hand på ibland klappandes på huvudet. Men det tar ca 30min för honom att somna....

Såg även att han är väldigt svullen i munnen också. Det kommer nog, men jag trodde de skulle komma redan tidigare, jag tyckte redan då att han va lite svullen.

Nej nu tar vi kväll här hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards