Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Sinisalo - 5 november 2012 21:26

Ja, jösses!
Noel vakna 1,30 och tyckte att vi skulle vara vakna och leva rullan. Mamma hade andra planer dock....
Tillslut somna han, och vakna innan 7. Och gjorde samma sak...Mamma ville fortsätta sova, och det gjorde Noel tillslut igen.
Men sen var det bara kliva upp.

Tog en sväng ner "på stan" för att köpa textilfärg åt vagnarna här hemma. Både Emmaljungan och Frogen behöver färg på deras solblekta tyger.
Frågade farmor Mia om de har värmepistol på Klövsta, då det underlättar fixeringen. Även om man måste vara mer försiktig, så går det fortare :)
Iaf, de hade inte textilfärgen på Färghuset. Så jag får beställa från Panduro!

Noel va lugn inne på Färghuset, i Buggan ;) Men innan det levde han ett himla liv. Likaså när vi kom hem!

Denna kille har varit jättetrött idag. Men det kan vara svårt för en mamma att förstå när bebis precis sovit över 1h...Mammor är inte tankeläsare, tyvärr.

Vi försökte ge flaskan idag igen. Men den ratar han fortfarande...Jag försökte alla möjliga olika ställningar, men ingenting fungerade. Försökte med annan flaska och annan dinapp tom.
Så vi gav upp...

Får se hur denna natt går!
Han har svårt att somna nu på kvällen trots att han är SUPERtrött.
Jag ska Dick snart lägga mig med honom. För jag är minst lika trött! :)

Ovido - Quiz & Flashcards