Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Sinisalo - 10 november 2012 19:41

Idag for jag, Jozi och Noel på hundcafé. En jätterolig idé, tycker jag!
Träffa andra hundar, dess ägare, och snacka lite.
Jozi fick agera lekfarbror åt 2 västgötasoetsvalpar. Och han var en gentleman som vanligt :) Han fick beröm från höger och vänster: fin hund utseendemässigt, trevlig, snäll med mera! KUL! Även om jag redan visste allt det, så känns det så bra, för han är verkligen en kanonfin och trevlig hund. Min lille skrutt! Jozi har ätit massor med gott ;) Detta anordnades av och på Hedeby Zoo i vagnhärad.
Jag tog Emmaljungan med, om vi skulle ta en grusig promenad. Där i låg Noel bra, mellanåt ;)

Tog en salami och briefralla på Trollet med mamsen. Undertiden sov Noel.

Sen drog vi vidare till Klövsta.

Anledningen till att vi höll oss borta från hemmet. Är att tanken skulle bytas ut. Hasse och Kaj kämpar än med den...
Men vad fiiin den är jämförts med den gamla!

På Klövsta träffa vi Lina och E. Mia bjöd på god mat och fika :)
Lite senare dök Helene & co, upp också. Mia satt med Noel i knät, A pusslade och E låg och hade det bra på golvet :) Noel somnade på soffan med sin buppafilt ;)

Låter som om Noel börjar bli trött, snart dags för natten.

Imorrn är det farsdag hihi!

Ovido - Quiz & Flashcards