Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Sinisalo - 23 november 2012 20:06

Oj vilket myskalas det blev när jag ställde Noel på golvet.
Jozi kom direkt för att kela. Så Noel greppa tag lite här och var (inte så hårt!) och kände genom Jozis päls. När Noel blev för trött för att stå satt han ner och Jozi la sig hos honom. Mys och kelfesten fortsatte :) Så himla söta. Hann med en suddig bild på de två söta.

Annars har vi mest myst idag. Jag har städat och tvättat. Och Noel har varit rädd för dammsugaren.....Stackarn! Försökte sänka på "suget" och göra den tystare men han va endå rädd. Lillfisen!

Vi har promenerat, och varorna kom äntligen från Elodie Details.
Dock var stroller shoppern BAUTAstor..hade jag inte väntat mig. Får se om den passar oss, annars får vi sälja den vidare....

Noel har även lekt i sitt andra babygym idag. Och det gick bra och han var glad :) Börjar bli stor!

Nu väntar vi på att Hasse ska komma hem. Sen blir det fredagsmys!

Ovido - Quiz & Flashcards