Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Sinisalo - 26 november 2012 19:15

Igår firade vi Leffe. Många barn och mycket stoj och stim. Dock saknades syrran och hennes flicka och pojke. Även Conny, Linda och Oliver. Endå var det många barn :)

Noel och jag gick undan lite när det var amningsdags. Myspys :) Han blir avbruten i amningen om det är för ljudligt. Han reagerar starkt på ljud. Och även annat, syn tex. Då är det svårt att amma för honom.

Sen somna han i mormors knä än mera mys :)

Idag har dagen flugit förbi. Jag har läst och gjort min läxa inför sömnterapin. Noel ha varit trött och velat ha mkt närhet. Så det blev ingen bakning av bullar...

Farmor Mia kom och underhöll Noel medan jag bar på sömnterapin. Det var 1a ggn Noel lämnades i ca 1h till någon annan än pappa.
Det kändes i hjärtat, men vet ju att han är i jättebra händer :)
Han sov i Mias famn när jag kom tillbaka.

Nu har jag ätit och Noel lekte lite i det "hårda" babygymmet.

Och stackars pappa Hasse satt i enorma bilköer :(

Ovido - Quiz & Flashcards