Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Sinisalo - 21 november 2012 19:31

Igår hade vi en fullspäckad dag med skojigheter.
Först va det öppen famn, där jag och Noel träffade Cornelia, Sara, Vilgot och Sandra mfl.
Vilgot och Noel hade en liten "pratstund" på golvet. Noel vände (!) sig på sidan mot Vilgot. Mestadels drog han i Vilgots kläder hihi. Vilgot svarade tillbaka med att ta ett kärlekshandtag i Noels öra *fniss* Så himla söta!

Sen åkte jag och Noel hem för att rasta Jozi och ge honom lite mat.

For vidare hem till Sandra och Vilgot för fika med Cornelia, Sara, Vilgot, Sandra, Josefina och Gustav. Ett härligt gäng med fina mammor och söta bebisar.
Det blev lite skratt och gråt från bebisarna, då de va trötta mellanåt. Men mestadels va de glada, tycker jag :) Sandra hade till dagens ära bakat bullar MUMS!
Tog lite bilder när de låg tillsammans på golvet allihopa.
Och precis när vi skulle åka tog jag ytterligare några bilder när trion låg på golvet.

Noel vände sig i Vilgots babygym till mage. Flera gånger :)

När vi kom hem gjorde han det 4 gånger till :) Stora killen!

Idag var det babysång och bvcträff inbokat. Men bvc avbokade pga sjukdom. Vilket va synd då jag verkligen behöver väga Noel :( Han äter mest hela tiden tycker jag, just nu. Inatt va det dock "bara" 2,5h mellan amningarna.
Babysången va lika skoj och trevlig som vanligt :)

Tack för 2 härliga dagar matade med bebisar tjejer!

Imorrn tar vi nog en mysdag jag, Noel och Jozi!

Ovido - Quiz & Flashcards