Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Sinisalo - 8 november 2012 15:14

Noel vakna en gång inatt, och nästa gång vid 7. För att somna om och vakna nästa gång vid 9 :) ja, alla ggrna var det blöjbyten och amning. Men det känns som om vi fick sova gott endå!

Vi började med en dusch på morgonen. Noel verka gilla duschandet. Han är väl som sin mor där hehe!

Vi möttes upp av Sandra och Vilgot på bvc för vägning och mätning av våra pojkar.
Noel väger nu 7455g, 66,5cm lång, och 42,4cm runt huvudet! Hihi skaplig viktuppgång på två veckor (385g)

Efter åkte vi till Apoteket för att hämta ut migränmedicin (just in case). Noel sov heeeela tiden :)

Åkte även och hämta ut paket. Det var vinter/terrängdäcken till Frogen.

I brevlådan väntade 3 dreglisar och 1 bumperskydd när jag kom hem från 32GÅ
http://butik32ga.blogspot.se/?m=1

Nu börjar vagnen bli komplett. Dock vill jag prova på att färga topset, och även varukorgen. Då de är så solblekta. Men Panduro och dess återförsäljare har ju inte färgen jag behöver...?! Slutsålt, och slut på lager *suck* typ överallt GAHH!!
Har ALLA solblekta vagnar och behöver textilfärgen Palett för ljusa tyger, färgen svart??
Nog om det...

Låg sedan och myste med Noel tidigare i soffan. Lite bilder på min pratglade bebis kommer längre ner.

Beställde en himla massa varor från Campadre för ca 3 v (om inte mer?) sedan. Leverans nästa vecka. Men fick ett mail för ett tag sedan att 2 av sakerna jag beställt får jag inte :( Det knasiga är att 3 saker av allt jag beställde skulle matcha. Men nu kommer inte 1 av dessa bl.a Och jag känner mig mindre sugen då på allt annat. Men men, ska känna och klämma lite på allt innan jag bestämmer mig för, eller om, jag ska skicka tillbaka dessa.

Jaja, lyxproblem!

Nu börjar lillfis vakna. Vi ska ut i regnvädret, på promenad! Så Jozi får sin beskärda del nu också :)

Ovido - Quiz & Flashcards