Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Sinisalo - 11 mars 2013 09:37

Haft telefonmarathon denna morgon. Ringt vc, då läkaren som ordinerat min näspray för bihålorna bara räckte ca 25dagar (när han sa att jag skulle använda den minst 2mån........) *sucka*

Kontaktat en annan sjukgymnast, eftersom jag har så ont i skuldran nu. Och de på VC gör inte ett skvatt mer än ger övningar och skickar hem mig med TENS. Hon kunde på sin höjd "ge akupunktur som smärtlindring"...Är så trött på att ha ont, vara rädd för att det ska göra mer ont (då jag vet hur det känns och hur handikappad jag blev de månaderna/halvåret),  och få ont i perioder...Får se om hon kan hjälpa mig ytterligare?

Även ringt BVC, då jag inte tycker Noels hakutslag är fullt bra. Det blev bättre med den salvan hon rekommenderade för några veckor sedan. Men det är fortfarande inte helt bra.



Så det blir fullt upp i veckan....

Imorrn på fm ÖF och em BVC

Onsdag Babysång

Torsdag Babysim


Så idag och på fredag tänkte jag bara vara med Noel, och mysa. Ja Jozi är ju med på ett hörn eller två också *ler* 


Vad bra att vi har fungerande bilar ...NOT...

Till VC är det iofs inte så långt, så det är ju tur. Vi kan absolut gå dit. Men vi får se hur det blir med babysången (onsdag) och simmet (torsdag) . 


Noel leker lite medan jag sitter vid datan just nu. Det ska jag ändra på iofs (datan alltså), för nu ska jag sluta!

     


Tjing!



Ovido - Quiz & Flashcards