Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Sinisalo - 14 mars 2013 19:18

Det är så skönt att Noel kan sova i bilen ostört. Han verkar nöjd med det. Även om han endast sover 30min, trots att resan är på 45min tex. Men endå!


Här sover han tom utan nappen


Jag röntgade bihålorna idag på Nyköpings lassarett. Noel fick följa med, men det gjorde även Hasse. De verkade ha skoj i väntrummet dock, lekte och busade som vanligt.


Här klämmer Noel på lilla Bee. Och det förstår jag för vagnen är så söt haha

 


Men här busas det på!

 

Får dock inte veta något om rtg än. Ska remitteras till öron näsa hals kliniken, så år vi se va de säger.


Jag och Noel va på Babysim på Aktiv Aqua idag. Han uppskattade det än mer idag. Men duschandet efteråt va ett enda stort trauma. Jösses så arg han va.


Här är han glad och nöjd i bassängen, med sin groda.

 


     


Det blir endel plask också!

   


Sen är man trött efter ett simpass haha (men sover endast 30 min!)


Trodde att jag skulle få honom att kunna somna om när vi kom hem. För han verkade trött. Men va snuttig, så han fick amma faktiskt. Och efteråt va han såååååå nöjd. Men abslut inte trött....

 


Men inatt har vi sovit! Noel sov från 20-7.20 ca. UTAN att vakna en enda gång, eller amma. Och sovit i sin spjälsäng.


Idag har vi provat att tidigarelägga måltiderna, och nu även sovtiden på kvällen. Han slockna direkt lillskrutt!


Imorrn har jag en obokad dag. Undrar vad vi ska hit´på? Mysa tror jag. Och jag hoppas på sovmorgon med morgongos sen *ler* 

Sen är det HELG!

Ovido - Quiz & Flashcards