Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Sinisalo - 2 maj 2013 19:00

1/5 kom det lite folk och vi hade kalas. Bjussa på leverpastej och ostmackor (noel behövde ett mellanmål!), lättare fika och sedan på em korv med bröd. Verkade uppskattas både av gäster och av Noel.

Han älskar att äta varmkorv verkligen.


Nåväl!


Igår va vi ute i blåsten och gungade. Det gillades trots blåsten!

        


Att röja...har fått en ny innebörd för mig. Haha denne kille kan minsann!


Gunga på gung"hästen" är jätteskoj, som han fick av farmor och farfar i påskpresent

   


Sen for vi på babysim steg II. Han tycker verkligen om att bada! Men 30 min räcker, han gäspar typ sista minuten av simningen. De kämpar ju på så dant. Han satt på bassängkanten denne gång, och lockades att "hoppa i" själv. Men det vågade han inte riktigt. Men när jag hjälper honom så tycker han det är skoj. Tar nog inte så lång stund, så hoppar han i själv mot mig!

Efter simmet gick det bra. Inge skrik eller ledsen. Men han fick GÅ in i duschen (med min hjälp) och stå och hålla i mig medan vi duscha. Det verkade uppskattas mer än att jag håller i honom eller sätter honom på ett underlägg. Och efter duschen ligger han inlindad i handdukar MYYYYYS tycker han!

   


Och trött det blir man av att simma *fniss*

 


Leksaker är bortkastat....det är lappar på mattor, flikar och annat som gäller nu....

   


Och hittar man sånt här är det jackpott enl Noel....



Ovido - Quiz & Flashcards