Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Sinisalo - 24 maj 2013 19:45

Jag har haft så ont i ryggen nu trots att jag gjort enl sjukgymnasternas alla regler. Utom att vila mer då... Så jag ringde doktorn på morgonen. Fick en tid runt lunch. För att få tiden att gå är det bra att vara ute. Både jag och Noel trivs utomhus. Även Jozi!


Vi började med lite altanhäng

 


Med lite roliga leksaker funkar det

 


Sen ger han sig av för att provsmaka allt. Typ altan.....

 


Tillslut förflyttade jag oss till gruset på kortsidan av huset. Där la han sig och ålade lite....

 


Och provsmakade...

 


Och när han inte fick provsmaka så ble han ledsen....


Jag kunde ju inte låta bli, men tomten är FULL av ogräs. Så jag ryckte lite. Och när jag ryckte ogräset så ville Noel äta grus och Jozi äta det jag dragit upp....

 


Sen kom Hasse hem. Så jag kunde träffa läkaren utan Noel. Läkaren pratde om diskbråck, men ska ordna med röntgen först. Har iaf en massa låsningar typ längst hela ryggen....

Ja å så piller på det....


Efter jag varit hos läkaren tog vi en promenad först med Jozi och sedan till affärn. Noel njöt i vagnen.

   


Myskille! Och med sin nya fina napphållare från Lillebo

   ''


På em blir Noel rätt mammig. Och trött. Här sitter jag i soffan, och han vill komma upp. Nu för tiden kan han själv klättra upp....   


Och det ser ju rätt roligt ut just nu hur han tar sig upp...

 


Lagom nöjd när han är uppe haha


Han älskar även att dra en filt över huvudet, och leka tittut.

   


Gos med pappa är också vääääldigt mysigt

 


På kvällen fick Noel testa att äta russin. Just för att de innehåller kalcium som han behöver nu när han inte dricker eller äter mjölkproteinprodukter. Han älskade de! Och asken de låg i likaså.



Jozi gilla också russin haha    

Ovido - Quiz & Flashcards