Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Sinisalo - 15 maj 2013 19:09

Här leker Noel i vardagsrummet. Han verkade så nöjd och glad och kunde leka själv på golvet! 

Jag passade på att vila ryggen!


Min rygg krånglade så dant så istället för den inbokade lekstunden/träffen med mammorna och bebisarna, så åkte jag till syrran. 



Noel lekte med några roooooliga leksaker i köket

 


Sen va det givetvis dags för mat. 

 

Tycker att han gör inget annat än äter just nu! Frukost, lunch, mellanmål, middag, och kvällsgröt. Ibland frukt där mellan ibland annat! men jag är SÅ glad att han har aptit lillskrutt!


Sen tog vi en promenad med pojkarna bus

 


Noel slockna

   


Men när han vaknade åkte galonisar och "nya" stövlarna fram

De va perfekt på honom!


Han hittade en gunghäst, och han äääääälskar ju att gunga!

   


Moster va jääääääätterolig att busa med dessutom efter en måltid...

   


Men att leka med kusinernas leksaker va också skoj

 


Blev en heldag där. Och det är så mysigt med allt där borta, alltid lika kul att ses! Barn, hundar och vuxna och helcrazy oftast haha 


Fick en hel påse med skor av syrran. Några va inte ens användna! URtjusiga. Så idag har vi invigt ett par.

Jag är så glad att vi kan dela dessa saker, då det annars är väldigt dyrt att köpa nytt. Fick även med annat som större täcke och sängkläder ASbra!

Det tackar jag jättemkt för


Nej nu är det dags att natta lillfis. Och håll tummarna att hans sovande är bättre inatt. Den va hemsk natten som va (ja igen...) så vi får la se hur det går nu.

Som sagt håll en tumme...för min rygg klarar inte att gå upp på nätterna. Den gör ju bara ont *sucka*




Ovido - Quiz & Flashcards