Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Sinisalo - 18 maj 2013 20:15

Att äta macka är inga problem. Men det är roligare att äta mackbitar ur en liten burk! Som man dessutom sedan kunde använda som mössa/hatt till huvudet!


Sen tog vi en sväng till affärn för att handla proviant tills söndagskalaset. Noel älskar att hålla kopplet, och Jozi följer snällt efter.

   


Medan Hasse och Noel va på affärn, gick Jozi och jag en runda själva. DET va länge sedan! Har ju alltid en barnvagn i släptåg annars. Och det märktes att Jozi njöt av mattes fulla uppmärksamhet. Här sitter vi utanför Hemköp och väntar på Hasse och Noel efter en promenad.

   

Min lilla myshund!



Sen ville liten äta lunch. Och det blev på altan i skuggan. Han hade jääääääääätteskoj! Och korv är en av favoriterna att äta...

         

Busunge!



På em va vi bjudna till Sandra, Vilgot och Anders på middag och ESC tittande. JÄÄÄÄÄÄTTEgod mat blev vi bjudna på. 


Pojkarna bus busade som vanligt. Vilgot tyckte inte Noel skulle gå eller stå där han ville stå!


Det resulterade i en ledsen Noel. Han har ju humör den gossen!

 


När barnen sov, fixade herrarna ljud 

 


Noel vaknade sen efter någon timme. Han va vaken hela tiden, lugn och sansad. Även om han va trött! Så vi fick åka hem mitt i röstningen. Och när vi kom hem sov Noel redan (somna i bilen) och fortsatte sussa i sin säng. Jag tittade på de sista minutrarna på tvn.


En underbar dag med härligt sällskap och GOD mat   




Ovido - Quiz & Flashcards