Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Sinisalo - 22 maj 2013 19:45

Vi åkte till momor igår istället för babysång som vi brukar på onsdagar.

Roligt att se henne så pass mkt piggare, även om hon har en lång väg kvar...



Det är mkt bus när man är hos mormor. För hon har ju så många roliga leksaker, ett helt lekrum för alla barnbarnen. Men han tyckte ponnyn va skoj...haha

 


Nu fick jag ingen bild på det men han står väldigt mkt utan att hålla i sig något. Speciellt när han inte tänker på det själv, eller när han håller i något med båda händerna.

 


Sen blev han trött i ögat och vi tog en promenad tillsammans. Noel somna och vi satt ute och babbla under tiden (ca 1h)


Sen va det fullt bus igen. Men nu fastnade han för ett litet skåp som gick och öppna och stänga. Den höll han på i minst 1h tror jag. Kasta iväg, hämta, öppna och stänga!

Här står han utan stöd btw!

 


Mormor försökte läsa reklamblad, men det satte Noel P för....HAN ville minsann läsa!

   


Väl hemma försökte han komma på hur han skulle kunna komma upp på alla hans leksaker, gungor, gåstolar etc helt själv. Det går inte riktigt än säg....



Hela kvällen höll han på att resa sig i sängen. Kunde inte slappna av. Reste sig stog och drog i sängmobilen, och skrek, och skratta, och va ledsen om vartannat. Jösses så Hasse och jag sprang. Tillslut fick vi honom lugn med lite gung och sedan lite klapp på huvudet. Men det tog ca 1,5h......


Behöver jag skriva något om min förbannade rygg....?

Ovido - Quiz & Flashcards