Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Sinisalo - 25 maj 2013 19:45

På lördagen kom Noels kusin Amanda och hälsade på. De började dagen med att busa i Noels rum.


Sen lämnade jag Noel och Amanda hemma med Hasse, för att gå på barnbasar. Först när jag kom in såg jag att det va så få bord. Men jag gav det en flukt endå. Slutade med att jag hittade en hel del faktiskt!


Allt från solhatt, keps, tishor, till potta (som dock inte syns på bilden) och jacka, överdragsbyxor i nästa storlek, strumpor och böcker. Gjorde riktiga kap!

     

Fick springa in i Lions loppismarknad för ett ärende. Och det va ju sååååå mkt folk...jösses haha! Men jag fann det jag letade efter.


Efter det for jag hem, och då hade lillfis precis vaknat. Det vankades lunch. Men efter lunchen gick vi till lekparken och hade skoj. 

Vi åkte kana

         


Flera ggr...

 


Och gungade

 


Gungade i massor allihopa

   


De hade en såndär bra babygunga där

 


Lite mellis va vi tvugna att få i oss. Noel pekade på allt och inget typ och gjorde sina frågande ljud "um" "um"?


Sen va det full fart igen

   


Sandlådan va en favorit

     


Att äta också....


Och springa runt

 


Man kan göra pruttljud/brummljud när man gungar

 


Noel ville prova det kusin Amanda stog på

   


På em gjorde jag och Noel morsdagspyssel till mormor


Han älskade att rita. Så nu blir det att köpa kritor eller fingerfärg kanske, åt honom.


Dock fick jag ta tabletter för ryggen på kvällen...men vi får la se vad och när röntgen sker.


Ovido - Quiz & Flashcards