Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Sinisalo - 17 maj 2013 09:30

Noel dricker 0,5dl medicin på mornarna för sin hårda mage. Den intas i flaska och han kan ju dricka själv nu. Så smidigt!

Det bästa är att han dricker den utan problem. Han tycker den är god!


Sen sov han efter frukosten. Och när han vaknade fick jag springa fort som katten och hämta honom. För han ställde sig upp.......!

 

lagom nöjd när jag va nere hos honom

 

Efter intagen lunch åkte vil till mamma och va där en liten stund. För att sedan åka till syster och gratta hennes dotter som fyllde 8 år. 


När vi va framme sov Noel, så jag lyfte över honom i vagnen och han fortsatte sova där en stund

 

Medan Noel sov öppnade Tuva presenter. 8år!!!!!!!!!!!!!!!! lixom.......Kan knappt fatta det. Hon som va så liten alldeles nyss....

     

Kepan va inte bara ontyckt av Tuva haha....brorsan Zack ville också testa!


Vi blev bjudna på middag och sedan fika. MUMS!


Noel hittade en leksak han tyckte va lite märklig...en talande hamster *s*

 

Och Zacks lekrum va perfekt att leka i!

 


Sen va det bus i vardagsrummet. Med bildspel på Tuva genom åren, på tvn. Och melodifestivalsmusik på högsta volym. Noel dansade i soffan

 

Dansade även lite med moster och Jozi va alltid i närheten.

 


Noel och jag va födelsedagsfina (med huldaknuten på hövvet haha)

   

Sassa lekte och tjoade med Noel

   

Det fanns massor att leka med

 


Sen blev det kväller och snart dags för kvällsgröt och åka hem. Men först en egobild på mig och min (ehhhh VÅÅÅR) urfina son haha

   

Ovido - Quiz & Flashcards