Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Sinisalo - 31 maj 2013 20:30

Helt underbart hur han sover lillfisen. Rumpan upp och armarna under sig haha. Han har även flera mornar sovit längre, även om jag inte kunnat sova så har jag fått duscha i lugn och ro och kunnat ordna med frukost tex utan en halvt galen kille hänger mig i benen haha.

Kolla in sovstilen  


Vi kör på med potträning

 

Och sålänge han trivs med det så fortsätter vi

   


Vi tog en promenad till sjukgymnasten jag hade en tid kl 13. Det gick bra först, men sen tröttnade lillfis. Så vi fick avbryta.....fick lite hjälp iaf. Och jag tror det hjälpte lite iaf. Men vi ska fortsätta nästa vecka får se om det går bättre då med lillskrutt. Tycker sjukgymnasten är tålmodig som låter mig ha honom med!

När vi gick där från fick han först mellis, sen gick vi ner "på stan". Tänkte att han skulle få gunga lite, men han va så himla trött. Så han fick sova istället!



Jag passade på att hämta ut paket på Pressbyrån. Kan dock inte skriva vad det va däri, då det är presenter bla   Men det va bla giftfria kritor åt lillfis.  

   


Väl hemma och när Noel vaknat va det så varmt så han fick va i blöja. 

Nya grejen är att vända upp och ner på allt, undersöka, trycka och leka med sakerna så. Även att hålla på med tungan som 17. Typ såhär!


Här har vi vänt upp och ner på gåvagnen

   


Sen tog vi lite soffmys


Eller va det jag som myste mest?

 


När mamma har jätteont i ryggen får han roa sig lite själv på golvet några minuter. Men han verkar glad endå!

       


Det är ett himla krypande på herrn nu

 


Sen vandrade han ut till Bee ute i hallen. Tror han saknar den!

 


Sist men inte minst kvällsläsning med pappsen  

 

Ovido - Quiz & Flashcards