Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Sinisalo - 4 juni 2013 18:37

Födelsedagar denna vecka resulterar i presentjakt. Åkte till Nyköping och kammade hem NOLL i presenter. Men hittade en hel del åt mig och Noel.


När vi åkte till Nyköping sov han



Efter en stund va det dags för lunch för lillfis. Det är dock inte lätt nu att mata liten....han ska titta peka pilla och prata med allt/alla. 

  

Vi for fram och tillbaka överallt hm, kappahl, lindex, åhlens med mer. Sen va det dags för lucnh för mamma och det blev Max.

Noel somna i bilen och sedan sov han vidare i vagnen ett tag medan jag åt.

   



Men vaknade lägligt när jag var klar, då fick han lite mellis. Men som sagt....inte lätt att mata liten nu när det ska pekas och allt ska upptäckas haha

      


Efter Willys, Rusta, Jysk och CityGross va det dags att åka hem. Noel somna...igen.


Väl hemma gick jag genom allt. Och konstaterade att det dyraste jag köpte (förutom all mat och blöjor) va Noels jeansshorts med hängslen för 149kr haha. ALLA mina linnen/toppar kostade 49-50kr styck. Hittade shorts 2par för 30kr till Noel. En sandhink (5kr) regnvantar med reflex, en till mathakklapp. Sen väntade en rolig överraskning i brevlådan. En blå solhatt med blå stjärnor, hon hade även lagt i 2 dreglisar med svampar på yey!

Nu kan både Noel och jag visa oss på "stan" med stil haha.

     



Lite eftertanke: Noel är otroligt tålmodig, i och ur vagnen/bilen hit och dit. Men han höll humöret hela dagen! Nu är det dags för kvällsgröt, och sedan sängen för liten. Ska se vad grabbarna gör i köket    

Ovido - Quiz & Flashcards