Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Sinisalo - 8 juni 2013 19:36

Jodå, det blev trosa marknad. Men vi åkte lite senare, det va ju så sjukt varmt tidigare. Det va perfekt väder! Solen gick i moln och det kom lite bris. 

Träffade på endel folk, men missade säkert massor då jag är så sopig på att se. Inget jag gör med flit, så ni inte tror att jag inte bryr mig haha!


Att rida på pappas axlar är väääääldigt roligt   


Sen fick herrn vandra själv endel också

   


Titta inte på mig...jag ville tydligen inte va med på bild och varför ska man alltid göra så konstiga miner, manéer på bild???!



Det Noel tyckte va roligast på hela marknaden var: Blommiga träskor, ballonger i alla dess former och färger plus haha polisbil

 



Sen hem och grilla kyckling. Noel åt också kyckling men barnvänligt. Han fick däremot smaka på klyftpotatis, och det verkade uppskattas. Ja åtminstone nån klyfta eller två!


Han valde att prata lite idag. Eller ja...han sa verkligen ordet "lampa". Tidigare har det varit "pah" "mpa" "pa" osv. Dessutom fortästter han ta några steg. Men det är mest enstaka eller två steg.


Han somna snabbt idag igen. Inget farande i sängen alls. Han va trött helt enkelt! Tror jag det...han skulle ju upp kl6 imorse    


Har kikat lite på bröllopet på tvn, men inte mkt. De har haft tur med vädret idag, men nu ser det ut att dra ihop sig för regn. Otroligt vackra kläder! Och paret är urtjusiga. Det är kärlek i luften jaooo   


  




Ovido - Quiz & Flashcards