Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Sinisalo - 21 juni 2013 19:30

Midsommarbilder 2013



Mamma gjorde en otroligt "tjusig" blomkrans haha  


Myshörnan

 


Gott med smoothie

     



Myshörnan igen       


Åt massor med maaaaaat

 


Familjen Sjöberg hade trevligt i gräset :)  


Jodå, han kan vara ledsen ibland 

 


Men det går över rätt fort

 



Bästa Sandra och Vilgot (som vi för övrigt saknar!)  


"Vill du ha bollen?"

 


"Nej förresten den ska jag ha själv!"

 


"Men ok du kan få smaka lite..."

 


"Och ta lite på den!"

 



Pussar av pappa  


Dans blev det såklart

 


Och lekar

   


Min midsommarkille

 


Jodå mamma dansade "koackackack...."

 


En flygande unge kommer här


Väldigt nice att sitta på pappas axlar

   


Men att gå är också kul

   


Och när mamma ropar sätter han fart  


"FRAMME!"

 


Testade gungan lite

 

Vilgot och Noel delade tallrik mellanåt


Och att det trillade ner på golvet också

   


Nomnom

 


Jozi va med också mellanåt (Vilgot ser lite fundersam ut haha)

 


Söta goa lillhunden

 


Vilka fina gossar va?

 


Som sagt väldigt skoj att sitta på pappas axlar

 


En trött fis

 


Sen va det pyjamasdags och sista buset inne hos farmor

 


"Jag är inte trött......"


Sov i 1h ca och sedan vaknade han....

 



Sen va midsommar över haha 




Av Sinisalo - 21 juni 2013 17:45

Jag är med i Buzzador. Och i kampanjen Min Frukt Nestlé, via Buzzador. 

Där har du chansen att prova, och dela med dig av produkter.


Noel var först ut med att prova en fruktsmoothie. Denna är Äpple/Jordgubb  

#buzzador #minfrukt #buzzadorminfrukt


Han tyckte det var jätteroligt med smoothien. Att han kunde själv hålla, och trycka på den.

Dock är han inte riktigt "haj" på det där med att hålla i saker och få i sig lagom mängd. Så det sprutade lite överallt (bord, ,honom, bordsgrannen osv...)    

Men att den var god, var ingen som helst tvivel om  

Ovido - Quiz & Flashcards