Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Sinisalo - 7 juni 2013 19:15

Vi tog en dag hemma. Eftersom vi flugit endel i veckan.


Noel har klättrat endel bland vagnarna. Tror han saknar Bee. Den vagnen har jag strippat, för jag misstänker det är mögel i sittdelstyget   

Det är tvättat, i hopp om att det bara va smuts.


Iaf här står han och hänger. Vill IIIIIINTE gå därifrån haha fast jag lockar med frukost. Hans humör har ju blivit rätt "roligt" när han inte får göra riktigt som han vill eller tänkt sig.

 


Sen va det så varmt så det enda som gällde va poolbad! Noel tacka och va nöjd. Jag hann sitta i solen en liten stund, very nice.

 

För några veckor sedan började han med att doppa hela munnen och ansiktet ner i badet. Här gör han likadant haha (eller på väg att doppa hela fejjan) han älskar´t!


Fick hem än en Molotröja i brevlådan

 


Klätterapa nr 1.....

   


Här busas det hej vilt med pappan


Inte alls busig haha

 


En underbar dag! Han slocka direkt, vilket inte händer så ofta längre. Eftersom han gärna studsar upp och ner i spjälsängen, kastar ut nappar, drar och sliter i allt, kravlar, ålar runt osv....

Han kanske tyckte som jag, att vi haft en bra dag   




Ovido - Quiz & Flashcards