Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Sinisalo - 16 juni 2013 13:30

For till Nyköping då varken Kungenskurva eller Weda (Södertälje) hade det vi letade efter. Hasse och Noel hakade på. Här sitter vi och tar mellis. Noel äter leverpastejmacka, medan vi äter glass MUMS

Gottigott

   


Noel passar på att busa och gå endel mellan allt. Han måste ju få ha lite kul också. Det är inte så roligt att hänga med å shoppa var gång heller..


Nära....

 


Närmare och asglad

 

To close haha men fortfarande en glad prick

 



När vi skulle åka hem va han SÅÅÅ trött...men kämpade mot att sova i bilen. Tillslut vann ögonlocken sötnäsan


 


Förutom 3 nya toppar åt mig och ett par nya brillor (då kära kusin till Noel bröt sönder mina sist....) inhandlades en termos att ha varmvatten i till Noels kvällsgröt om det skulle behövas någon gång. Och ett paraply att ha i bilen....

 


Sen blev det ju en sväng till Willys. Och där shoppades det endel mat!


Vi testade sätta igång Teletubbies på tvn. Och han blev förtjust! Haha kul att se.


Mitt i allt är det mys bus och gos

 


Han trivdes bra på golvet på en kudde och tittade på Teletubbies.


Tyvärr va inte ryggen så snäll idag heller. Men jag känner endå en förädring! Det är inte lika mkt huggande värk nu. Det är nice!


Annars va söndagen rätt lugn, mys och gos och bus blev det!




Ovido - Quiz & Flashcards