Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Sinisalo - 17 juni 2013 20:51

Vi kör på att riva ut allt vi kan ur skåp/lådor osv....Skapligt nöjd unge...men halvt svettig mamma  

Och jo! Vi har lås på nästan allt. Men inte på det som är ok att riva ut eller som inte är farligt. Typ handduksskåpet och plastburksskåpet.



Han ska undersöka, peta, vrida och vända på det mesta



Att leka tittut under filten är skoj. Här görs det liggande

   


Sen tog vi en promenad. Hittade herr/fru orm mitt i en brant backe. Låg nog och lapa sol. Det roliga är att vi hittade en sådan förra året tror jag det va, i höstas. Kall och väldigt seg va den. Det va kyligt ute den dagen också. Jag tog upp den och la den i dikeskanten under lite löv. Och nu ser jag denna, på samma plats i år   

 


Noel snodde kopplet ur handen på mig. Haha han älskar att hålla kopplet!

 


Och peka överallt "uhh" låter han

 


"uhh" han ville ha mina solbrillor *s*

 


Sen kom farmor och passa Noel ca 1h. Hon kom med en uvdräkt. Titta va fin den är! Den satt PERFEKT på honom. konstigt egentligen! Det är en 86/92. De måste vara små i storleken! Men urtjusig   


Hasse är och mekar bil, Noel sver sen 1,5h tillbaka, och jag och Jozi har myst. Men nu ska jag förbereda inför imorrn, för då ska Jozi till veterinären kl 10 (kungens kurva). Så det blir en liten tripp!


*vinka*



Ovido - Quiz & Flashcards