Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Sinisalo - 9 juni 2013 21:00

Trädgården behöver sitt och den tar inte hänsyn till ryggbesvär. Men Hasse hjälpte mig plantera endel idag, så jag är väldigt glad och nöjd! Likaså med städandet. 

När han va klar precis så brakade ovädret loss. Och jösses vilket oväder alltså, blixt och dunder. Noel blev lite osäker en gång men då ställde vi oss i fönstret och titta på ovädret och peka på träden, buskar och allt annat. Det verkade lugna herrn.


Noel har börjat ställa sig upp helt själv! Han gjorde det för några dagar sedan, men jag förstod inte det då. Han gjode det även igår, och då fattade inte jag det heller. Jag trodde han drog sig upp på något fast det inte fanns något i närheten...haha. Men idag sa Hasse att han ställde sig upp helt själv. Och har idag gått några steg igen. Vilken kille alltså!


Idag fyllde Emilia 2år (kusin till Noel)

Det skulle givetvis firas!


 


Söta sommartjejen med sin nya outfit


Noel traskade på

     


Och läste lite böcker. Denna va speciellt intressant då den hade en knapp att trycka på så lät det. Tryckte nog på den ca 50ggr.....Så jag hoppas den har batteri kvar *s*

 


Det fanns ju även annat som va intressant

 


Men just böcker, som man kan öppna och stänga är roliga

   


Väl hemma blev det bus, här har han hittat ett par av sina strumpor....asroligt...hrm...

 


Han hittade även en av sina dreglisar...YEYYYY va kul...hrm hrm....


Sen va han kaputt...aptrött....hade sovit under dagen men han vaknade 14.20 sista gången så han va aaaaaaastrött. Då blir det klättring på mamma....

 


.....och pilla och pet.....

   


Även mamma va lite småtrött haha

 


Men mest blir det mys...oooooohh vad jag älskar´t

 


Behöver jag skriva att han slocknade snabbt idag också. Rumpan ligger upp och händerna under kroppen. I sovposition med andra ord.


Vad jag älskar denna underbara gosse  




Ovido - Quiz & Flashcards