Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Sinisalo - 11 juni 2013 19:46

Herrn älskar att gå runt Buffalon och Beet. Framtida barnvagnsnörd?   


Vi tog en promenad på fm, snygg stil han har i vagnen va?

   


Jozi fick lite uppletande av föremåls övningar, det uppskattades!

 


Jag träffade sjukgymnasten, och vi hade endast ett kort besök inbokat. Tur va väl det för det räckte med den lille tiden för Noel. Nu ska vi ses nästa vecka också!


Sen for vi till Sandra och Vilgot. Pojkarna bus röjde med, i, på....tvbänken och dess pryttlar...

 


"Nej jaaaaaaag gör inget....." *s*

 


*tar lite bara*

 


Sen såg Vilgot kameran, och då va den väldigt intressant "får jag den?"

 


Noel busade under bordet med Sandra

 

Det här va ju kul ju!

 


Väl hemma blev det bad. Han har börjat med att hälla en hink med vatten över sig själv!

   


JÄTTEskoj

 

Happy kiddo

 


Sen blev det mys, mest för mig men jag tror att han myser lite han också.....faktiskt...  

   


Vi får se hur natten går. Det har varit tufft för honom de senaste kvällarna/nätterna. Vaknar, sätter sig upp, blir ledsen, kravlar runt etc. Mitt inatten också. Eller på morgonen....

Han verkar somna fortare nu iaf än för 1vecka sedan.






Av Sinisalo - 11 juni 2013 08:45

Näe gårdagen började inge bra...men som tur va hade jag en tid till kuratorn. Vi körde lite SOAS, och allt möjligt. Kan vara kul att se hur vi jobbade just igår. Haha ser rörigt ut men det är det inte alls för mig.



När jag kom hem väntade en glad liten prutt. Som gärna busade runt!

   


Babblar endel också....


Han har ju lärt sig en hel del. Frågar man var är magen pekar han på magen, blomma pekar han på blomma, trädet pekar han på trädet, lampa pekar han på lampa. Han har även lärt sig high-five   
 


Han fortsätter kissa och tom bajsade en gång på pottan igår igen. Jag slutar aldrig förvånas över lillskrutt. Utveckling och allt som sker. Han är så himla härlig  


Rätt mammig dock, ska hänga och klänga en hel del på mig. Men det går ju i perioder så det är bara köra på denna period också.


Dagen slutade iaf bra, mys med son och Hasse och Jozi. Det slår aldrig fel  


Noel sover oroligt dock. Somnar gärna 19, och är DÖDstrött då verkligen. Men runt 21.30 börjar han böka, snurra runt i sängen, sätter sig upp, blir ledsen osv. Behöver oftast en hand för att bli lugn och somna om igen. Men så kan han göra minst 5ggr. 

Lille prutten, hoppas han får sova bättre på nätterna snart. Vi blir ju livrädda när vi vaknar av att han skriker till och gråter. 





 

Ovido - Quiz & Flashcards