Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Sinisalo - 5 juni 2013 09:15

Uj uj vad vi shoppat! Men det är även födelsedagspresenter *försvarar mig lite* 


När man åker förbi en affär och det står 70% så kan man ju inte låta bli! Det blev allt från presenter till, tejp och andra hushållsartiklar till tishor, skjortor, byxor och shorts till Hasse, och finkläder, och halsdukar till mig till haha jag vet! stjärgossedräkt till Noel, vantar till vinter (med stjärnor på hehe), böcker som han älskar att läsa/bläddra i,  1årspresenter till Noel med mera. Hittade även paket i brevlådan när jag kom hem! Shorts, och molotröjor till Noel YEY. Kalaset skulle gått på masssssor men fick betala en struntsumma! Me like!  


Vi va hemma och vände, bytte om och drog till Selma som fyllde 1år. Hon är först ut i gruppen att fylla år   

Noel och jag kom först (som vanligt haha!) här klättrar han lite. Selma tittar skeptiskt på min kamera!

     


Noel ville givetvis provköra Selmas vagn 

   


Sen kom Vilgot och barnen placerades i skuggen utomhus bland leksakerna

 



Sorry Sandra att du fick följa med på bilden, men diggar Vilgots  min så dant hihi

 

Sen kom även Gustav och Josefina. Noel hittade det roligaste av allt....en PETflaska......

   


Det tog inte lång stund förrän Noel började vandra iväg till andra ställen....

 


Då va det dags för paketöppning och fika. Barnen fick pannkaka och Sofie och hennes man hade fixat mjölkfria åt Noel   

 


Sen fick barnen åka skrinda. Det va skoj!

 


Weee va det går!

   

Efteråt kunde man ju stå och "hänga" vid skrindan

 

Noel ville dock sitta i Selmas tripp trapp stol...inte va på altan sedan. Knasunge! Och hennes hakklapp va väldigt omtyckt av herrn!


Väl hemma fortsatte buset

   

Sen valde Noel en bok som vi läste ur


han va rätt slut denna dag kan jag säga! Haha (och jag med!) 




Ovido - Quiz & Flashcards