Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Sinisalo - 14 juni 2013 18:45

Alltså kan ni förstå att man inte kan låta bli att titta på den här söta lille rumpan som står upp när han sover?    



Har räddat hösten och vinterna med en molo lurvfleece till Noel I LIKE  


Han är väldigt krånglig med maten nu. Ena stunden vill han äta sälv, andra stunden vill han ha puréad mat osv. Sen vänder han oftast bort huvudet, vill inte ha mat osv. Men ger man honom något annat att tänka på så brukar det gå vägen. Här har han just lärt sig få av locket på en liten burk och ska ge mig den för att han ska få göra samma sak igen och igen och igen och igen...haha

Skapligt nöjd?

 


Här har du!


Man får helt enkelt ha vara lite uppfinnigsrik. Ge honom något annat att tänka på och gå i honom lite mat. Men han äter mkt mindre än förr....


Idag har vi faktiskt också bara tagit det lugnt. Det har spöregnat om vartannat men vi har båda två varit lite trötta. När vi va på em promenad med Jozi började det åska och blixtra mitt på promenaden så vi nästan sprang hem. När jag satte nyckeln i låset så öppnade skyarna sig. Vi klarade oss. Men åskan va ju läskig........

Vi tittade på ovädret genom köksfönstret beundrat. 




Av Sinisalo - 14 juni 2013 09:15


Jag hoppas att 2 såna här väskor blir mina på måndag. En lime och en blå! Slippa plastpåsar på affärn, dessutom kan dessa användas till mkt mkt mer!

Jag har tröttnat på våra trista tygkassar, som endå inte rymmer något....dessa är staplingsbara, roliga färger och mkt mer. Dessutom har The Buppa Brand ett litet samarbete just nu. Och jag stödjer The Buppa Brand   


"Väskan är svensktillverkad med originaldesign från 1950-talet.


Väskan är gjord av återvinningsbar polyetenplast. Den är stapelbar och rymmer 15 liter/15 kg.

Mått i cm: L:43, H: 24, B:17."


Klicka här för att läsa mer om väskan.



Ovido - Quiz & Flashcards