Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Sinisalo - 6 juni 2013 07:45

Joda vi hissade flaggan denna dag!

Bakade en rabarberpaj och drog vidare till syster och barnen.

Himla varmt va det redan tidigt!


Noel satt i skuggan i gräset. Självklart med sverigetisha på sig! Och tittade förundrat på kusinerna (och en kompis) när de badade i poolen.  



Här va det fullt ös medvetslös!  


Sen kröp och gick vi vidare. Då hittade han den kära gunghästen. Men han kunde inte riktigt släppa att titta på kusinerna!

 




Och här kom mamma med i bilden också

     


Sen va det dags för smågrabbarna att sova. Vi tog en kortare promenad och de slocknade båda två


Lillfis vaknade först, va ju mellistid. Så jag tog upp honom på studsmattan. Men han uppskattade inte den riktigt....

   

Utom när han fick klättra på mig

   


Eller ligga på mig

   

Och det ska pillas och petas överallt...

 


Här gick det att sitta om man fick hålla i kamerafodralet..

 

Yeah! Very intressant

   


Sen ska vi till mamma!

  


Åkte hem rätt skapligt. Dels för att min rygg va riktigt öm och dels för att Hasse och Noel skulle få träffas innan det va läggdags. Hasse hade mekat mc halva dagen dessutom.


På kvällen valde Noel att ta 3 steg mot mig!!!!  Han har tagit ett steg då och då själv, men nu gick han 3 steg!!!

Jösses så fort tiden går....

Ovido - Quiz & Flashcards